• Strona domowa
  • Polityka zwrotów | Maddocks - hurtownia części zamiennych do urządzeń

Polityka Przyjmowania Zwrotów

Generał
Firma Maddocks przyjmuje zwroty pewnych towarów pod pewnymi warunkami. Do zwrotu części lub wszystkich towarów niezbędne jest uzyskanie wcześniejszej zgody na piśmie, do którego należy dołączyć wszystkie niezbędne dokumenty. W przypadku chęci zwrotu towarów skontaktuj się z nami na piśmie.

Bez opłaty manipulacyjnej akceptujemy zwroty towarów uszkodzonych. Przydatność wszystkich naszych produktów do określonego celu i właściwa jakość handlowa jest zagwarantowana prawem. Firma Maddocks w żadnym wypadku nie uzna reklamacji wadliwych towarów, jeśli nie będą one dostępne do obejrzenia.

W przypadku zwrotów z powodu błędu klienta będzie pobierana opłata manipulacyjna w wysokości 25%.

Firma Maddocks pod żadnym pozorem nie przyjmuje zwrotów artykułów na zamówienie, chyba że będą one wadliwe.

Ze względu na wrażliwość elektrostatyczną obwodów drukowanych i modułów elektronicznych niestety nie możemy przyjmować zwrotu tych elementów ani zasilać konta o ich wartość. Przed złożeniem zamówienia koniecznie sprawdź, czy część jest poprawna, i ile wynosi czas jego realizacji.

Wartość każdej części zwróconej ze względu na wadę fabryczną zasili konto użytkownika wyłącznie wtedy, gdy producent sprzętu oryginalnego uzna, że wystąpiła ona podczas produkcji. We wszystkich przypadkach skontaktuj się z nami przed zwrotem towarów.
Reklamacja Uszkodzonych/Wadliwych Towarów
Abyśmy mogli rozpatrzeć reklamację, potrzebujemy dalszych informacji, takich jak:

  • Zdjęcia uszkodzonego artykułu;
  • Zdjęcia opakowania wewnętrznego i zewnętrznego, w którym znajdował się uszkodzony artykuł.
Jeśli nie możesz przedstawić takich zdjęć, skontaktuj się z działem zwrotów i reklamacji pod numerem telefonu +44 (0)29 2167 8888 lub adresem returns@htmaddocks.pl.

Wszystkie wskazówki dotyczące polityki zwrotów znajdują się w naszych Warunkach handlowych.